niedziela, 28 lutego 2016

Co tam u mnie?

Cześć,
Wiem, że dosyć zaniedbałam bloga, za co bardzo przepraszam, ale postaram się wam to wynagrodzić paroma fotkami. Dlaczego tyle mnie nie było?
Przeprowadzam się. To powinno starczyć. Teraz postaram się dość regularnie wrzucać notki. Podczas nieobecności dostałam wałacha clydesdale 2016. Poniżej jego fotka:


Ma na imię Misiek, jest przecudowny <3. Ma dość lekką budowę jak na ziemniaka, ale już odpuszczę. Jak widać na zdjęciu, ma zaplecioną grzywe i ogon (prawdopodobnie na jakiś pokaz). Ma urocze oczka, nie mogę oderwać od niego wzroku. Między chrapkami (noskiem <3) biegnie lekkie zmarszczenie (?), przez co przypomina prawdziwego konia. Jego kopyta w rzeczywistości nie są takie "talerzowe" jak na zdjęciu ;).
Nie mogę mu nic zarzucić, naprawdę :D.

Tutaj łapcie fotkę kotka prychającego na drugiego, którego na zdjęciu nie uchwyciłam:


Wiem, że jest nieostre, no ale cóż... Tak to jest, gdy zdjęcia robię tosterem do kartofli :P. Miałam gdzieś większe zbliżenie, ale mi się zagubiło :(. Aha, i ostatni akcent posta to zdjęcie 1/5 mojej kolekcji, ponieważ mnie oto prosiliście:


Wybaczcie, że fota tylko częściowa, ale inaczej zdjęcie wychodziłoby poza regał, a tego bym nie chciała :/. Dobra, kończę, zapraszam do komentowania i pa! :)

16 komentarzy:

  1. Gratki ziemnioczka :) model bardzo mi się podoba mimo tej ogromnej głowy :p zadro arabki i lusitano collectA...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że posty będą dość regularnie wstawiane. Chętnie pozaglądam. Pozdrawiam. ///D.P.W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wałaszek fajny, jednak ta głowa go nie przeważa? XD Sama też go pewnie kupię, będzie chodził w bryczce domowej roboty :) Nie mogę się doczekać zdjęć, zwłaszcza, jeśli dostaniesz/kupisz też klacz i źrebię ; D
    Pozdro,
    Riley z bloga diamond111rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jeszcze tylko arabek z 2016 jest ładny, więc marne szanse, abym go kupiła ;).

      Usuń
  4. Cudny wałach zimnokrwisty ;)
    Też będę zamawiać :)
    Bardzo fajny blog , będę odwiedzać :)
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne koniki!:)
    Pozdrawiam i czekam na kolejnego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki i zazdro kolekcji xD Skoro to tylko 1/5...xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zimnioka :). Jest uroczy,jednak na realnych zdjęciach prezentuje się slicznie :). Mam nadzieję,ze notki beda pojawiac sie czesciej ;). Pozdrawiam i zapraszam na n/n: equestrian-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym będzie problem, ale się postaram ;).
      Dziękuję, wpadnę!

      Usuń
  8. Gratuluje wspaniałego modelu *.*
    Nie wiem czy do mnie trafi...to sie zobaczy :)
    A , i Słodki ten kotek :)
    Pozderki
    Roxy❤

    OdpowiedzUsuń